niedziela, 29 listopada 2015

Rossmann - news !



Nowości z Rossmann'a - czyli dziś krótko o dwóch zakupionych kosmetykach oraz gratisach  (próbkach) jakie dostałam :)




Puder Manhattan w kompakcie z poduszeczką do jego nakładania - mój ulubiony puder. Od ponad roku go kupuje i jestem bardzo bardzo zadowolona. Wybieram zawsze odcień nr 8 Vanille. Idealny odcień do mojej skóry - nie za ciemny, nie za jasny. Sama poduszeczka jest marnej jakości, ponieważ po jakimś czasie zapychają się "wewnętrzne pory" i staje się ona sztywna i nieprzyjemna w dotyku.


Róż do policzków Wibo - zakupiłam go po raz pierwszy na próbę. Odcień jest stonowany, nr 5. Nie jest mega różowy, bo takich nie lubię, zaś bardziej bledsze nie podobały mi się. Trafiłam z nim w dziesiątkę. 


A oto gratisy jakie otrzymałam. Były one spakowane wraz z gazetką Skarb.


Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais Kwiat pomarańczy - bardzo przyjemny zapach. Uwielbiam kosmetyki tej marki :)


Mleczko nawilżające Le Petit Marseillais bardzo sucha skóra: Masło Shea, Słodki migdał, Olejej arganowy - również mojej ulubionej firmy (wybaczcie za zdjęcie). Skóra po zastosowaniu staje jest jedwabiście gładka i przyjemnie pachnie :)


Regenerujący krem na dzień i na noc Perfecta Beauty Cera naczynkowa Skóra sucha i normalna - bardzo przydatna mi rzecz, ze względu na to, iż moja skóra ma skłonności na powstawanie tzw. pajączków, czyli pękanie naczynek, co jest niezmiernie uciążliwe


Fluid kryjąco-matujący Lirene Dermo Program My Code - typ urody: jesień - nie stosowałam takiego jeszcze. Jestem ciekawa czy sprawdzi się na mojej skórze :)


Krem Nivea Men Twarz-Ciało-Ręce - oczywiście nie jest on dla mnie :)
Dałam go mojemu tacie :)


Zapach  Air Wick Life Scents - przyjemny, świeży zapach - od razu włożyłam go do mojej szafy z ubraniami :)


Vaseline Lip Therapy Rose and Almond Oil - Rosy Lips - wazelina do ust, zapach neutralny, trochę przypomina róże. Ślicznie wygląda na ustach, daje delikatnie różowy kolor. Idealny na jesienno-zimowe dni :) 
Opakowanie zawiera 20 g produktu.

33 komentarze:

  1. musze wypróbować ten puder , bo mój już mi się kończy...:)
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż wygląda ciekawie :) Chętnie zobaczę jak prezentuje sie na policzkach :)
    Kochana kliknęłabyś w link w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. puder z manhattanu zawsze mnie ciekawił, chyba go kiedyś wypróbuje :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tyle gratisów? Super! :-) Pozdrawiam, http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio czaiłam sie na ten puder ale żaden kolor mi nie podpasowal, świetne dodatki do gazety uwielbiam takie próbki itd :)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała sobie zakupić taki puder :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż chyba przypadł mi do gustu jeśli chodzi o odcień. Nigdy nie próbowałam kosmetyków tej firmy więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam dobrego pudru, kupie ten i zobacze czy mi pasuje.
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić sobie prasowany puder! Ostatnio doszłam do wniosku, że ja chyba nigdy nie używałam pudru. Cudem znalazłam w domu jeden kompakt, a tak to same podkłady, mnóstwo róży i rozświetlaczy. Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o ciekawe produkty ^.^
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominuję ciebie do Liebster Blog Award.Szczegóły na my blogu.Czekam na odpowiedzi na me pytania.
    Pozdrawiam http://mylifeeveryon.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki, muszę znaleźć chwile i odpowiem na Twoje pytania :)

      Usuń
  14. No, no! Nowości super. Fajnie, że udały Ci się takie zakupy! Co do pudru to muszę wypróbować. Nie mogę trafić na żaden odpowiedni i to od dluższego czasu :(
    Zapraszam do siebie, pojawił się 7 rozdział! www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. różu z Wibo używam od dawien dawna, uwielbiam go, jest bardzo dobrej jakości. co do pudru z Manhattanu to zastanawiałam się nad nim przez chwilę, ale w końcu wzięłam transparentny z Miss Sporty i nie żałuję :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Postarali się tym razem, jeżeli chodzi o gratisy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do Rossmanna zachodzę codziennie, bo czekam na nowe wydanie skarbu, kocham tę gazetę. Mimo, że nie ma w niej super tematów, to jakoś przypadła mi do gustu. Niestety u mnie nie było gratisów w poprzednim wydaniu, czyli te, które masz teraz ty. A szkoda, bo chętnie bym wypróbowała! Super blog, dodaję go do zakładek i będę wpadać często. Zapraszam do mnie na bloga, gdzie toczę walkę z kilogramami i przechodzę metamorfozę. Pozdrawiam, A. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dasz swatcha różu :D? Bo waham się nad zakupem xd
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że ci się zrobić takie zakupy
    http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa tego pudru z Manhattana :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezłe nowości ! :) Lubię kosmetyki Vibo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Rossmanowe łupy :D <3
    a gazetkę skarb lubię bardzo poczytac nawet nie zważając na próbki :)
    Zapraszam do mnie piszę o tym jak schudłam 37 kg i pomagam innnym :) Duzo przepisów, treningów i wszystkiego :)
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem jak to zrobiłaś, ale ja jeszcze nigdy nie dostałam próbek w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zakupy!
    Może wspólne obs?
    Daj znać -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo często goszczę w rossmanie :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie fajne rzeczy.
    Nigdy nie miałam tego pudru.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)