piątek, 13 listopada 2015

My Secret 300% Sensual Volume Mascara

Na próbę kupiłam sobie maskarę My Secret 300 % w drogerii Natura (ponieważ w Rossmannie jej nie widziałam). Zawsze używałam z Lovely Plum Up. Szczoteczki mają bardzo podobne jeśli chodzi o "włosie", lecz różnią się kształtem. Na samym początku zauważyłam, że nie tak idealnie - jak jest napisane - rzęsy są rozdzielane. Bardzo się zlepiają, chyba, że delikatnie je pomalujemy. Jedynym plusem jaki zauważyłam jest to, że bardzo podnoszą się rzęsy.

Maskara w normalnej cenie kosztuje około 16 zł, jednak ja zakupiłam ją za jedyne 8.49 zł. Myślę, że cena jak na pierwsze próby nie jest wygórowana :)
A Wy? Jakie stosujecie maskary? Mieliście może już z tą do czynienia? :)

52 komentarze:

  1. Maskara wygląda ciekawie, :) miłęgo dnia

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O muszę wypróbować :)

    _____________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do komentarza u mnie ;d niby wszystko dzialalo ;d jesli nie widzisz obserwatorow wyczysc cache ;d bo ja tak czasami mam ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupiłam Manhattan Long&Swing i Eveline Big Volume Explosion, ale nie jestem z nich do końca zadowolona.

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji próbować, ale odkąd wypróbowałam Maybelline, Lash Sensational nie mam ochoty zmieniać na inny :D Ten tusz jest idealny <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie fajna szczoteczka, może kiedys ją wypróbuję ;)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu, obserwuję i pozdrawiam!:)
    http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskara wygląda fajnie, ale zdecydowanie nie jest dla mnie, nie lubię uczucia zlepionych rzęs na moich oczach.
    Śliczny wygląd bloga. Obserwujemy?

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego kosmetyku, mam juz innego ulubienca jesli chodzi o tusze i nie zamienie go na zaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miałam tą maskare to była całkiem spk fajnie, że zwróciłaś na nią uwage :D
    3maj się
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz idealny wygląd bloga ! Jest bardzo estetyczny ;) Z chęcią będę wracać ! ;*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja aktualnie mam mega uczulenie na oczach i nie moge sie malować :( nie wiem od czego to ale moze kiedys wypróbuje tę maskarę ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. takie szczoteczki lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie na ostatnich promocjach kupiłam Pump Up i tusz z Bourjois Ultra Care. Ogólnie uwielbiam tusze Eveline takie jak Celebrites ale też kocham testować nowe :D Dobrze że nie skusiłam się na ten, skoro piszesz że skleja. Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do siebie w wolnej chwili, może też Cię coś zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaobserwowałam Cię już wczoraj :D jestem przedostatnia ;) 447

      Usuń
  15. amazing mascara. thanks for sharing. Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja szukam idealnego podkładu, co do tuszu jakoś nie przywiązuje większej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  17. szczoteczkę ma świetną, ciekawe jak prezentuje się na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego tuszu, pewnie dlatego, że posiada silikonową zczoteczkę za którymi nie przepadam.:(

    dashiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego tuszu , używam głównie z wibo, lovely i maybelline :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używałam tej mascary ale ma bardzo fajną szczoteczkę, lubie takie;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja stosuję maskarę z L'oreal Volume Million Lashes :)

    Pytałaś o obserwację, ja już i czekam na uczciwy rewanż! :D
    IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś ją używałam, była całkiem fajna :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam tego produktu :) ale może się skuszę, bo właśnie mi się moja kończy! a cena bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo musze wypróbować ten tusz !:))
    Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy tusz, dobra cena, niestety niedawno kupiłam sobie już jakiś, więc na ten się nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja mam używa ten tusz i jest mega zadowolona :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam. Podoba mi się szczoteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koniecznie muszę kupić! Super szczota! <3
    ja już obserwuje :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczoteczka wygląda zachęcająco, ale z tym zlepianiem trochę słabo....

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też już obserwuję :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo dobra cena :)
    P.S. Jasne, daj znać jak się dodasz, a na pewno zrobię to samo :)
    www.iamonlyania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna maskara , używam i jestem zadowolona :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam jej, lubię Lash sensational z Maybelline :)
    Dzięki za wizytę u mnie :) Jasne możemy zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wszystko jest ok. Jestem w obs, nie mogę ponownie zaobserwować :)

      Usuń
  34. nie kojarze, moze dlatego ze ja bardzo rzadko zmieniam mascary :)/K

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używam maskar i w ogóle się na maluję, ale jak na próby, to cenowo wychodzi tanio... z tego co widziałam. Obserwujemy?
    U mnie nowy post z 2 rozdziałem mojego opowiadania i zdjęciami

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uwielbiam mascary z essence, raczej średnio lubię takie silikonowe szczoteczki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, że nie pokazałaś go na rzęskach :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście Romwe ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Pozdrawiam !

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. oo chyba się skusimy po takiej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)