poniedziałek, 23 listopada 2015

Etui od etuo.pl


W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać prezent, jaki otrzymałam od firmy etuo.pl. Są to dwa piękne pokrowce/etui na telefon. Oba zostały wybrane do modelu telefonu Nokia Lumia 630 jaki posiadam. Otwory, jakie znajdują się w etui pasują idealnie. Piękna grafika dodaje uroku sprzętowi :)



Pierwszy model jaki wybrałam ma zdjęcie psa. Lubię takie oryginalne, nietuzinkowe fotki, które zdobią mój telefon :)


Drugi model posiada prześliczny obraz, przedstawiający dziewczynę (przypomina mi Panią Wiosnę :]). Wygląda, jakby był ręcznie malowany, lecz nie jest :( Jednak bardzo mi się podoba.


Oba zginają się w ten sam sposób. Pozwala to na korzystanie z telefonu w każdej pozycji :)
Wewnętrzna strona (przezroczysta) zrobiona jest z gumy i przyklejona jest to całej reszty w jednym miejscu (jestem ciekawa, jak długo to wytrzyma, ponieważ widziałam gdzie indziej modele lepiej przytwierdzone). Nie są wykonane dokładnie, widać na zdjęciu niżej.


A Wy używacie podobnych modeli etui? Lubicie takie oryginalne grafiki?
Zapraszam do komentowania :) 

53 komentarze:

  1. Etui z pieskiem bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui z wizerunkiem dziewczyny jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku buldog francuski! *.* Przepiekne u nas takie sluza dodatkowo jako portfel czyli w tej czesci gdzie nei ma telefonu sa "kieszonki" i trzyma tam sie np. karte autobusowa, bankowa etc :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne etui! :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wzory :)
    ja używam zwykłego przezroczystego :)
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są. :D Ja używam tylko obudowy, telefon z etui nie mieści mi się do kieszeni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne etui! Ja na mojego Samsunga mam jasnoniebieskie, gumowe, ale planuję zakup podobnego do Twojego pieska! Patrzałam nawet już za takimi i parę wzorów mi się spodobało. :) Uwielbiam jak mój telefon wygląda oryginalnie i nie jest "nudny" :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuniu zakochałam się w tym buldogu francuskim ^^ kocham takie obudowy na telefon
    szczerze zazdroszczę ci takich prezentów od firm

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobał mi się ten z kwiatami. Sama najczęściej wybieram właśnie taką formę ochrony telefonu. Jak dla mnie jest najwygodniejsza, a takie etui, które nadają indywidualności naszemu telefonowi bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute cases!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/eath-tones-with-nori.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne! Na początku myślałam że to obraz XD
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, na początku nawet nie ogarnęłam, że to etui, haaha!
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne jest to etui z dziewczynką. Ja mam czerwone etui ale te są ładniejsze.
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To z psem jest mega !! Może wzajemna obserwacja ? :D Jeśli tak zaobserwuj mój blog i daj znać w kom :*
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem uzależniona od kupowania casów na telefon
    obserwuje i czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są mega ładne :D
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne etui, to z pieskiem bardzo mi się podoba :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne etui , juz obs, czekam na ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne etui *-*
    wspólna obserwacja ? :)
    http://daydream89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne etui
    Super blog
    Zapraszam do mnie
    Mój blog -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te pokrowce!! Gratuluje!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam złota obudowę mojego telefonu i nie mam żadnego etui :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo oryginalne!
    Obserwuję ;)
    keep-your-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne! Właśnie mi przypomniałas że ja też muszę zmienić etui;D
    Obserwuje Cię na insta, zapraszam również do mnie;) pathyee

    OdpowiedzUsuń
  25. Etui rzeczywiście są nieprzeciętne i przykuwają wzrok <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Również obserwuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obudowy naprawdę świetnie sie prezentują.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne te modele, ja szczerze mówiąc na początku myślałam ze to jakiś obraz na płotnie haha :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne obudowy, bardzo podoba mi się ta z dziewczyną. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne te etui :*
    http://onememoriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku jakie śliczne etui !!!
    A to z tym pieskiem - cudo !

    Pozdrawiam i obserwuję :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com ( początkujący blog)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobają mi się takie oryginalne etui (nie wiem jak odmienić xd), jednak preferuje zwykłą, "gumową" obudowę na tył telefonu (Nie wiem jak ci to wytłumaczyć :D). Świetne fasony wybrałaś, zwłaszcza motyw z dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  33. eleganckie <3 aczkolwiek miałam przez chwilę to zamykane etui i jest bardzo niewygodne jeśli się robi dużo zdjęć :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne te etui :)
    Bardzo ładny wygląd bloga ♥

    Obserwujemy?

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne ^^ Zapraszam do mnie http://julka-writes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)