wtorek, 10 listopada 2015

Cederroth cosmetics


Witam Was! Dziś w poście chciałabym Wam przedstawić produkty, jakie otrzymałam od firmy Cederroth (link). Firma ta to rodzaj hurtowni, promująca wiele marek, m.in. Dermika, Soraya, Allévo oraz wiele innych, w tym te, które widzicie na zdjęciach.

Produkty jakie otrzymałam to plastry na pęcherze Salvequick oraz zwykłe plasterki z postaciami Minionków i cudowny olejek Bio Oil [ponieważ kiedyś już go miałam :)].

Chyba każdej kobiecie chodzącej w butach na obcasie robią się nieprzyjemnie bolesne pęcherze, lecz nie tylko. Właśnie do takich "sytuacji" najlepsze są plasterki. Jednak, gdy przykleimy zwykły szybko ulega on "zniszczeniu". Idealnym rozwiązaniem są własnie Salvequick na pęcherze/otarcia. Używałam ich wielokrotnie i mogę powiedzieć, że zawsze spełniały swoja role do końca, a opakowanie zawiera 2 szt. :)


Plasterki z postaciami Minionków niezwykle urzekły mnie grafika. Osobiście nie przepadam za takiego typu, jednak te są świetne :) Opakowanie zawiera: 4 szt. o wymiarach 25 x 72 [mm], 8 szt. 19 x 72 [mm] oraz 8 szt. 16 x 55 [mm].


Olejek Bio Oil chyba każdy z nas zna. W obecnym czasie jest on niezwykle popularny. Stosuje się go na blizny, rozstępy oraz wielu innych przyczyn skórnych. Kiedyś również go stosowałam na moje blizny. Efekty zauważyłam w bardzo krótkim czasie. Widoczność ich bardzo się zmniejsza. Olejek ma niezwykły, delikatny zapach oraz kolorek delikatnie pomarańczowy. Buteleczka dobrze leży w ręce, a odkręcając zakrętkę widać korek, dzięki, któremu olejek nie wyleje się, gdy przewróci się nam buteleczka.


Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

24 komentarze:

  1. Słodkie te plasterki z minionkami :)

    _____________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten olejek jest podobno świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze plasterki!

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/11/the-endlessness-that-you-fear-syrop.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten olejek, ale ta parafina w składzie... koszmar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie robi to takiego problemu :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tej stronie :D
    Ciekawe produkty ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ostatnio te same plasterki z minionkami! :D Cały czas słyszę o tym Bio-Oil, że daję super efekty! :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tych plastrów na pęcherze, bowiem często chodzę w obcasach, które pasują do mojego ogólnego stylu. O Bio Oil słyszałam, ale jakoś nie sądzę, żebym miała go po co kupować, nie mam żadnych znamion czy blizn, na których zniwelowaniu by mi zależało.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Plastry pomagające w gojeniu miałam i szczerze polecam. Pomocne, ale trzeba pamiętać by po odpowiednim czasie je zerwać.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2015/11/1-urodziny-bloga.html Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na post ! Czekam na kolejny wpis :*
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek jest super znam, plasterki minionki fajne, a te na odciski jak będę odciski pewnie spróbuje
    pozdrawiam, zapraszam do obserwacji mojego bloga http://cienkrwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejku od początku byłam ciekawa. Ale jakoś i tak mam przekonanie, że na blizny najlepsze jest złuszczanie. :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze mnie ciekawił ten bio oil, czy naprawdę pomaga bo z różnymi opniami sie spotkałam :)
    fajna paczka!
    ja juz obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam okazji używać przedstawionych przez Ciebie produktów :) muszę przyznać, że plasterki są przeurocze! dziękuję bardzo za odwiedziny u mnie :) pytałąś o wspólną obserwację, ja już! i czekam na Ciebie, buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jej plastry z minionkami ! tez chce takie ! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w olejek Bio Oil :)
    Obserwuję! :)

    Pozdrawiam, Ila :)
    ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo spodobał mi się Twój blog i dołączam do obserwatorów <3
    Bardzo przydatne informację i super produkty :)

    Zapraszam do siebie przy odrobinie czasu, przesyłam buziaki i pozdrawiam :*
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)