czwartek, 26 listopada 2015

Be organic - peeling do ciała


Witajcie! Dzisiaj chciałam Wam pokazać produkt jaki otrzymałam od Be organic - jest to Peeling do ciała Olej arganowy & Słonecznik - naturalne wygładzenie, intensywna ochrona skóry! 
Produkt ten stworzony jest w 98,5 % naturalnych składników
Słoiczek (plastikowy) zawiera 250 ml tego produktu i jest w 100 % biodegradalne, a grafika utrzymana w estetycznych, naturalnych tonach! Zapach delikatny, bardzo przyjemny :) 

Peeling nie zawiera:
1. Wazeliny
2. Syntetycznych zagęstników
3. Silikonów
4. Parabenów
5. PEG-ów
6. Barwników
7. Olejów mineralnych


Nie jest to dobrze widoczne na zdjęciu, jednak peeling ma widoczna grubą sól morską oraz cukier trzcinowy, zaś kolor - kremowy. Ma konsystencję nielejącą, bardziej przypomina zbitą maź.


Peeling jest do wszystkich rodzajów skóry.
Regularne usuwanie zrogowaciałego naskórka przyspiesza regenerację komórek skóry, wygładza i wyrównuje jej koloryt.
Peeling do ciała Olej Arganowy & Słonecznik natychmiastowo poprawia kondycję skóry, aktywnie oczyszcza, nawilża, redukuje blizny i rozstępy.

Zawarte w kosmetyku naturalne składniki, takie jak cukier trzcinowy i sól morska delikatnie wygładzają, wspomagają wchłanianie składników odżywczych i pozostawiają uczucie jedwabistej miękkości.


Składniki:
 - OLEJ JOJOBA (nawilżenie);
 - OLEJ ARGANOWY (ujędrnienie);
 - OLEJ SŁONECZNIKOWY (ochrona);
 - OLEJ NAGIETKOWY (regeneracja);
 - CUKIER TRZCINOWY (oczyszczenie);
 - SÓL MORSKA (wygładzenie).

BE ORGANIC
Żyj w zgodzie ze światem. Sięgaj po organiczne produkty bezpieczne dla ludzi, zwierząt i środowiska naturalnego.

BE NATURAL
Wspieraj swój organizm w naturalnej odnowie. Skutecznie nawilżaj, odżywiaj i odmładzaj skórę, czerpiąc z bogactwa przyrody.

BE YOU
Bądź sobą! Wybieraj to, co najlepsze dla Ciebie i Twoich bliskich. Dbaj o swoje dobre samopoczucie, życiową równowagę i wewnętrzne spełnienie!



Stosowanie:
Kolistymi ruchami rozprowadzić kosmetyk na zwilżonej skórze, a następnie spłukać ciepłą wodą. 
Stosować 2 razy w tygodniu.


Do opakowania dorzucone są nasiona rukoli, około 0,5 g. Możemy je zasadzić w doniczce i patrzeć jak rośnie :)
Ja swoją już zasadziłam, czekam aż urośnie :D

37 komentarzy:

  1. Ciekawie się prezentuje:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt :D
    nie miałam nigdy :P
    swiatwedlugkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być fajny :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ! :) Pozdrawiam cieplutko :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację oraz propozycję wejścia w linki !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten peeling! :)
    zapraszam do mnie http://jamaicantrip97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z nasionami rukoli :D
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow *.* mega szczegółowe zdjęcia i opis, podoba mi sie to ;D nigdy jeszcze nie miałam kosmetyków z tej firmy, jednak zainteresowałaś mnie tym produktem ;3 ma mnóstwo dobrych olejów ;)
    hihi fajnie, że dali taki gratis :P ciekawa niespodzianka ^^
    +obserwuję ♥ zapraszam i do mnie, może też Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym wypróbować produkty tej firmy. Bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest chętnie też bym wyprobowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda świetnie, nie słyszałam o nim wcześniej
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo czytałam na ten temat ;) mi się wydaje, że to może być całkiem fajny peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten peeling do ciała <3 Mega blog !
    Zapraszam na nową notkę na mym blogu
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda, chętnie go wypróbuję, jak tylko zużyję te, których obecnie używam :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling zapowiada się świetnie bo czego chcieć więcej od jego składu :) Czasami skuszę się na jakieś produkty be organic. Peelingi najczęściej robię sama, ale myślę, że to doskonały prezent dla przyjaciółki lub siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię peeling'i do ciała i na pewno kiedyś ten wypróbuję. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie nie tylko kosmetykiem, ale i marką! Świetny pomysł z tymi nasionkami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do obserwacji , zacznij i napisz u mnie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny produkt ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post ;)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy produkt! :) Nigdy nie miałam, chętnie wypróbuję ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam tego produktu, ale słyszałam o tej marce wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysl z nasionami po prostu swietny! pomimo tego ze sama nienawidze kwiatow i roslin to pomysl bardzo mi sie podoba :D
    Jeszcze nie slyszalam o tym peelingu! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy o nim nie slyszałam ,zapraszam do mnie
    co powiesz na wspólną obserwację ? jeśli tak to zacznij i daj znać
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ich kosmetyki!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny gratis - nasiona! :D
    przydalby mi sie taki peelinf :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny pomysł z tymi nasionkami, peeling też wygląda na dobry produkt. To coraz bardziej znana marka.
    http://zeszminkanaustach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie. Obserwuję i zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba się skuszę do zakupu!:)
    Pozdrawiam cieplutko, zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam peelingi, więc chętnie się na ten skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę wypróbować bo nigdy o nim nie słyszałam :)
    Również obserwuję.

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią bym się skusiła na to cudeńko ;)! Pozdrawiam, http://karlin91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)