poniedziałek, 16 listopada 2015

- 49 % w drogeriach Rossmann



Chyba każdy z nas skorzystał z promocji, jaką zapewniła nam drogeria Rossmann. - 49 % na kosmetyki to szał! Mogliśmy skorzysta z trzech etapów promocji:
1. Na produkty do ust i paznokci: lakiery oraz odżywki do paznokci, pomadki, kredki, szminki - osobiście nie skorzystałam z tej promocji - przyznam się, że nie wiedziałam :(
2. Na produkty do makijażu oczueyelinery, tusze, kredki oraz cienie - niestety trafiłam na ostatni dzień promocji i kupiłam tylko jeden tusz.
3. Na produkty do twarzy: pudry, fluidy, korektory, róże, bronzery, rozświetlacze - i tu poszalałam :)
Oczywiście, jako osoba nielubiąca za bardzo chodzić po sklepach itp. kupiłam trochę więcej produktów. Kremy BB, pudry, róże - najbardziej potrzebne, choć kremy BB z Manhattan oraz puder z Eveline po raz pierwszy. Fluidy zawsze używałam Rimmel - Stay Matte, zaś puder z Manhattanu. Kosmetyki z Lovely, Miss Sporty, czy Wibo są mi znane, ponieważ zawsze coś z tego asortymentu kupię, czy to tusz, czy szminka. Jednak po raz pierwszy kupiłam korektory do twarzy. Jakoś nigdy wcześniej nie próbowałam i nie stosowałam. 
Przy okazji zakupiłam dwa dodatkowe produkty: gąbeczkę do twarzy oraz szczoteczkę (na samym dole) :)
1) Krem BB Manhattan 9 w 1 Extra Mat - cena 10,70 zł
 2) Krem BB Manhattan 9 w 1 - cena 10,70 zł
 3) Tusz Manhattan Long & Curl - cena 9,68 zł
4) Puder Eveline - cena 7,13 zł
5) Róż Eveline Satin Blush - cena 9,17 zł
6) Róż z bronzerem Miss Sporty Blushed - cena 3,09 zł
 7) Zestaw korektorów Wibo - cena 6,62 zł
 8) Zestaw korektorów Lovely - cena 6,11 zł
9) Paleta trzech odcieni pudrów do modelowania konturu twarzy Lovely Sculpting - cena 7,90 zł
 10) Gąbeczka do pielęgnacji twarzy - cena 3,99 zł
 11) Szczoteczka Oral-B - cena 2,99 zł


60 komentarzy:

  1. widzę, że zakupy się udały
    ja dopiero muszę się wybrać

    ______________________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) ja tym razem kupilam tylko podklad revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy się udały :) Ja najbardziej czekałam na promocje na podkłady, a nie mogłam pojechać do miasta i strasznie żałuje, bo będę musiała wydać teraz 2x więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, Zapraszam do mnie :)

    http://fiolkowelove14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te promocje <3 Pytałaś o obserwację- już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku kocham Rossmann to moja ulubiona drogieria w Polsce! Niestety jeszcze nigdy nie mialam okazji kupienia tam czegos podczas promocji :/
    Zawsze jak jestem w Polsce i w Rossmanie to obowiazuja normalne ceny ale nie narzekam na to :3
    Daj potem znac jak sie sprawdza zestaw korektorow z Wibo bo mega mnie korci zeby kupic przy najblizszej okazji :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zestaw własnie używam, jeśli chodzi o krycie jest dokładny i doskonale się sprawdza pod makijażem :)
      polecam :D

      Usuń
  7. Naprawdę fajne kosmetyki można kupić taniej. Pytałaś o obserwację.Ja obserwuję, teraz kolej na Ciebie, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajne rzeczy można kupić taniej.Pytałaś o obserwację. Ja obserwuję,teraz twoja kolej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero wybieram się na zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy :) Ja w sumie nic na razie nie kupiłam :P

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się skuszę na ten krem BB :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, też kupiłam róż eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osz Ty widzę, że zaszalałaś !
    Ja za to zaszalałam z tuszami:)
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore zakupy.:)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja nie trafiłam na ani jeden, chyba nadal jest z fluidami ale dopiero co kupiłam fluid więc się nie opłaca :(
    obserwuję już twojego bloga od dłuższego czasu! mam nadzieje, że wpadniesz też do mnie na nowy post i może też zagościsz na stałe! queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ta paleta do konturowania jest super
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale się obkupiłaś! mi właśnie brakuje takiej paletki do konturowania, szkoda że nie pomyślałam wcześniej żeby się za nią rozejrzeć w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też skorzystałam z tych promocji :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko ten zestaw korektorów z Wibo i jestem z niego zadowolona, najczęściej używam tego różowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. pytałas o obserwacje, ja już Cię obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakupy swietne. Kupiłam podobny korektor ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się obkupiłam :) też mam paletkę z korektorami z Wibo :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Spore zakupy ;) ja nic nie kupiłam na tej promocji bo na razie wszystko co mi potrzeba mam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę, zę zakupy udane. Ciekawa jestem jak będzie sprawował się ten tusz. Podobno ten korektor z Wibo jest taki sobie, może te z Lovely będzie lepszy. :D
    U mnie też pod koiec tygodnia powinien się zaleźć taki post. :)
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. w sumie z kosmetykow nie kojarze zadnego, niezle sie zaopatrzylas. Mnie te promocje omijaja, poki co zakupilam tylko pomadke, jakoś mnie nie ciągnie :)/K

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji używać żadnego z Twoich nowych kosmetyków, więc pozostaje mi życzyć udanych testów! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Powinni częściej organizować takie akcje w Rossmannie :) hehehe
    Widzę nieźle poszalałaś na tych akcjach :) ja w sumie najbardziej na lakierach i pomadkach- wtedy najwięcej rzeczy kupiłam :) hehe

    Też używam fluidu Rimmela - Stay Matte- jest sprawdzony, więc go nie zamieniam :)
    wiele kosmetyków mam również miss sporty, np tusz do rzęs i kredke do oczu i lakiery :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy blog, ja już obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Promocje w Rossmanie po prostu uwielbiam. Mozna zawsze wyhaczyc cos fajnego w niskich cenach. Super zakupy. :)
    Pytalas o wspolna obserwacje - teraz czekam na Ciebie. :D
    magical-history.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że zakupy udane :)

    Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Duże zakupy, udane, więc chyba się opłacało!
    Tez się zastanawiam, czy nie zrobić z nimi notki ;)
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam te ostatnie korektory. Głównie podkłady i korektory kupowałam ale za to "na mase". U Ciebie widzę fajne kosmetyki. Lubię markę Manhatan.
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojj te promocje, to dopiero okazja by sie obłowić! :P

    OdpowiedzUsuń
  34. też skorzystałam z tej promocji, świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też poszałałam na tych promocjach i uzupełniłam braki w kosmetykach :) Dziękuje za komentarz obserwuję i czekam u siebie :)

    http://piekno-jest-proste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też nabyłam kilka perełek , szminki , lakiery i pudry :))

    www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Przecena jest naprawdę ogromna i aż żal nie skorzystać! Świetne produkty :)
    pytałas o obserwację - ja już, teraz Ty ;)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post! :)
    Zapraszam do mnie, też wrzuciłam post o promocji w Rossmannie :)
    Możemy się zaobserwować i wpadać do siebie częściej :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę, że zakupy bardzo udane. Mam taką samą gąbeczkę. Sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja kupiłam tylko fluidy ;D
    Dzięki za odwiedziny, możemy obserwować ja już dodałam ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Super kosmetyki zapraszam http://sisterse-k.blogspot.com/2015/11/ida-swieta.html?showComment=1447950287061#c8717947493333141347

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne nowości :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie również się udało skorzystać z tej promocji :) Kupiłam swój ulubiony podkład z Revlona. Co do powyższych kosmetyków, to znam tylko róż z bronzerem Miss Sporty, ale niestety nie mogę go polecić, bo jest po prostu kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zakupy, szczególnie zaciekawił mnie Zestaw korektorów Wibo i chyba go kupię, mimo, że już po promocji :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, więc dodaję i liczę na rewanż :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  45. obs http://sisterse-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj chciałabym te wszystkie kosmetyki :)
    Przy okazji zapraszam do mnie, dodaję na bloga moje ujęcia. Może znajdziesz chwilę aby udzielić kilka rad?:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ciekawe rzeczy ;)
    zapraszam do mnie,dopiero zaczynam u mnie troszkę z innej beczki ;)
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ahh, nie kupiłam tego zestawu maskujących :c

    OdpowiedzUsuń
  49. Mój ulubiony korektor z Wibo! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zakupy, ja w tym roku bardzo się ograniczyłam z zakupami ;D kupiłam tylko podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)