niedziela, 18 października 2015

Wrocław - październik 2015 :)



Znów nie było mnie jakiś czas. Spowodowane jest to powrotem na studia, już 3 semestr :) oraz ciągłą pracą, ponieważ ostatnio bywa tak że wracam do domu dopiero po 19.00. Niestety, jak to w pracy bywa "jak trzeba, to trzeba".
Dziś chciałam Wam pokazać mój wyjazd do Wrocławia. Oczywiście nie byłam tam sama, lecz nie mam swojej drugiej połówki. Pojechałam tam z bratem, który kiedyś tam mieszkał.
Wyjechaliśmy wieczorem autobusem (około godz. 21.00), a dotarliśmy na na miejsce po 05.00 rano! Tak, tak cała noc nieprzespana :) ale warto!
W dzień przyjazdu oczywiście nie marnowaliśmy czasu i poszliśmy na rynek. Powiem tak, TO MIASTO NIGDY NIE ŚPI! Nawet o tak wczesnej porze nie ma miejsca, gdzie nie spotkasz ludzi :) Następnie udaliśmy si na wielkie fontanny i Hale Stulecia. Fontanny robią ogromne wrażenie, nie sądziłam, że są aż takie duże. Niedaleko znajduje się ZOO, jak by to było, żeby tam nie iść.
Zoo jest przeogromne i trzeba naprawdę pół dnia, żeby zejść je w całości, zatrzymując się przy każdym zwierzaku choć na 5 - 7 minut :) Nogi pękają, uwierzcie. Jednak wspomnienia wspaniałe!

Nie będę się już rozpisywać :) Zostawiam Wam zdjęcia. Miłego oglądania!

19 komentarzy:

  1. Mega zdjecia! *,* Widzę, że wyjazd sie udał. :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjazd udany:) piękny Wrocław!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia trochę nieostre, ale fajna relacja. Pozdrawiam :)

    www.worldwithmary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) A Wrocław miasto przepiękne, byłam w tym roku w marcu i bardzo mnie urzekło że gdybym mogła to i dziś bym się tam przeprowadziła :)

    Pozdrawiam i zapraszam :) http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mogłabym się tam przeprowadzić z dnia na dzień :)

      Usuń
  5. Super zdjęcia! Już po nich widać, że wyjazd był udany! ;)
    Chciałabym kiedyś odwiedzić to piękne miasto! ;)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj dawno nie byłam we Wrocławiu

    ___________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, what a colourful world! so much love...
    1. the waterworld is really nice. so cute the characteristic of these fishes, an awesome phenomenon of nature!
    2. when you wear your glasses it looks really so cute. really likely :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie bylam we wroclawiu :(
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/10/maxi-crop.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia sa swietne! Wrocław to piękne miasto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie tam. Ciekawe miejsca zwiedziłaś! Dawno nie byłam w zoo :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh i love it all the pics darling
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia :)
    Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na dłużej we Wrocławiu. Zazwyczaj tylko przejazdem. Może na wiosnę zdecyduje się nadrobić turystyczne braki i wyciągnę męża na jakiś weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia! :)
    Nigdy nie byłam we Wrocławiu, mam nadzieję, że kiedyś mi się jednak uda odwiedzić to miasto.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)