poniedziałek, 28 września 2015

Shopping


Cześć :) Dziś przedstawiam moje malutkie zakupy!

Jak każda chyba kobieta mam hopla na punkcie moich włosów. Dlatego staram się o nie dbać jak tylko potrafię. Do tego celu zakupiłam szampon Kallos Omega oraz odżywkę Kallos Multivitamin. Od jakiegoś roku używam tylko kosmetyków do włosów właśnie z Kallos, lecz tych jeszcze nigdy nie próbowałam :D
Podczas dalszego blogowania napisze co mi się w nich podoba, a co nie :)

A Wy stosujecie jakieś kosmetyki z serii Kallos? :)

18 komentarzy:

  1. Ja właśnie przymierzam się do zakupu nowej maski kallos :) może trafi właśnie na tę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem kiedy bym to zużyła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tą serią! Ciekawe jak zadziala na twoich włosach.
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. odżywek kallosa używam już od hoho, jednak przeraża mnie ich wielkość opakowań ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem obu kosmetyków. Ja mam Kallosa z keratyną.

    OdpowiedzUsuń
  6. O ciekawe kosmetyki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słowem-udane zakupy:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. też niedawno kupiła maskę z Kallos :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/09/yes-im-different-and-its-okay.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze takich nie widziałam..a też mam hopla na punkcie włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. ja używam maski do włosów z serii Kallos
    zapraszam do mnie stachooowiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam aktualnie różową wersję maski i szamponu z Kallos, ale pewnie skorzystam z innych rzeczy od tej firmy :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. duzo slyszalam o Kallosie ze podobno jest swietny ! Świetny post! Bardzo podoba mi się twój blog i postaram się wpadać częściej :) A tymczasem zapraszam róznież do siebie MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo słyszałam i czytałam o nich pozytywnych opinii.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej firmy, jednak spotkałam się z wieloma recenzjami tej firmy :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Klikniesz w linki na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm... nie słyszałam o tym produkcie, ale muszę poszperać i wypróbować tą odżywkę! :)
    pozdrawiam!


    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)