poniedziałek, 21 września 2015

Savannah


Witam! Dziś chciałam Wam pokazać mój prezent. Jest to perfuma Carlo Bossi SAVANNAH. 
Zapach jest naprawdę prześliczny, bardzo uwodzicielski - bardzo orientalny (Sto procent trafia w mój gust) ! :)
Nuty zawarte w perfumie:
1. Nuta głowy : mandarynka , anyż , zielone akordy2. Nuta serca : jaśmin , przyprawy , róża3. Nuta bazy : leśne akordy , wanilia , paczuli
Pojemność buteleczki to 50 ml. Jak zobaczycie na pozostałych zdjęciach buteleczka, jak również pudełeczko jest niezwykle ślicznie "ozdobione". 
Zapraszam do komentowania i obserwowania :)


Zapraszam również na
oraz

7 komentarzy:

  1. Nie znam produktu :)

    ____________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zna ich, ale ładnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda ta perfuma, nie słyszałam jeszcze o tej firmie. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda, ale osobiście nie znam nazwy :) zapraszam http://1dklamra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)