środa, 23 września 2015

Lamble scent



Cześć :) Dzisiaj chciałam Wam przedstawić perfumy, jakie otrzymałam od firmy Lambre (link). 

Obie perfumy są pojemności 75 ml. Ich zapachy są nieziemskie, choć gdy je wybierałam sugerowałam się nutami zawartymi w perfumach.
Perfuma pierwsza, czyli SON SECRET:
Nuty zawarte w perfumie:
1. Nuty głowy: jaśminowiec wonny, pomarańcza bergamota, mandarynka, czerwone owoce
2. Nuty serca: wiciokrzew, jaśmin, orchidea, piwonia, ylang-ylang, irys
3. Baza: piżmo, drzewo sandałowe
Rodzina zapachów: kwiatowo-cytrusowe. 
Od producenta:
"Kompozycja zapachu uderza początkowymi nutami orzeźwiającej pomarańczy bergamoty i mandarynki w połączeniu z intensywnymi akordami jaśminowca wonnego i czerwonych owoców, zadziwiając swoją dojrzałością i głębią. Stopniowo zapach nabiera odcieni delikatności i ciepła, dzięki obecności jaśminu, orchidei, wiciokrzewu, ylang-ylang, irysu i dojrzałej piwonii. Ciepłe kwiatowe brzmienie nut zapachowych Son Secret kończy swoją wędrówkę w otoczeniu drzewa sandałowego i piżma, które na długo utrwalają ten zapach, nie pozwalając o nim zapomnieć. Dla subtelnych, delikatnych kobiet."

Początkowo myślałam, że będzie to perfuma o bardzo słodkim zapachu, lecz okazało się inaczej i zapach jest nie za słodki, 100% trafia w mój gust :)

Perfuma druga, czyli GOLD AMBER WOMEN:
Nuty zawarte w perfumie:
1. Nuta głowy: galbanum, bazylia, whisky, rum, cytryna
2. Nuta serca: wosk pszczeli, róża, kadzidło
3. Baza: żywica balsamiczna, bursztyn, czystek, mirra, paczula, dąb
Od producenta:
"Magia i tajemnica uwodzenia zawarta w jednej małej buteleczce dzięki połączeniu składników niewykorzystywanych do tej pory w żadnych innych perfumach. Symbol niezwykłej zmysłowości, mieszanki ukrytych pragnień i pożądania. Głębokie nuty drzewa dębowego i paczuli ukazują kobietę pewną siebie, zdobywczą gotową uwodzić świat swoim zapachem. Powoli wyłaniająca się nuta cytryny łagodzi i lekko zaskakuje niczym zmieniające się jej oblicza. Bogactwo bursztynu podbija niezwykłe nuty mirry, wosku pszczelego, a połączenie z wyszukaną nutą whisky sprawia, że zapach staje się niczym obsesja."
Jest to perfuma o równie pięknym zapachu, typowo kobiecy. Nadaje się ona idealnie na romantyczne wieczory :)
Obie perfumy nie tylko pod względem zapachu są śliczne, lecz również pod względem wyglądu. Obie buteleczki mają piękny wygląd oraz idealnie leżą w ręce. Również pudełeczka są śliczne, aż szkoda używać :)

Zachęcam Was do zakupu na ich stronie, ponieważ nie oferują oni tylko perfum. Możemy również tam zakupić: biżuterie, kosmetyki pielęgnacyjne, kosmetyki do makijażu oraz akcesoria.
Serdecznie zapraszam :)
Na koniec chciałam Was również poinformowac, że firma Lambre poszukuje osób do współpracy. Zostawiam Wam dane do kontaktu:
O szczegóły współpracy możecie pytać pisząc na mail: polska@lambre.pl lub dzwoniąc na

infolinię do Gdańska - tu jest główna siedziba firmy: (58) 554 10 71 
w godz. 8-16.


ZAPRASZAM NA FACEBOOKa :)




28 komentarzy:

  1. Nie znam w ogóle tych zapachów. Na razie muszę się zabrać za moje zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne perfumy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ! :) Ciekawa jestem zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachów lambre nie znam, ale za to bede testować ich produkty do makijażu :)

    __________________
    Czarna pasta do zębów
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten złoty kolorek opakowania i sam opis kusi, ale mam bana na zakup perfum ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak pachną:)
    miłęgo dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale fajnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbieram buteleczki po perfumach, a ta jest bardzo fajna :)
    Pozdrawiam
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że 2 byłaby w moim guście ;) Nie znam tych perfum ;)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post ;)
    Zapraszam na nowy post u mnie ;)
    Pozdrawiam cię serdecznie, i zapraszam do mnie ;
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam testować różne perfumy, więc i te pewnie wypróbuję!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. I'd like to try it;)xoxo

    http://glampond.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tych perfumach, ale butelka wygląda bardzo ładnie :)

    zapraszam do mnie- littlesmilesandi.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mówiąc szczerze nie miałam okazji ich jeszcze testować :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladny design butelki, ale mimo recenzji tak perfum nie kupię. :)
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ●●●Môj BLOG /KLIK/●●●

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji ich przetestować. Pozdrawiam!
      Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie zapachy są świetne! :3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa zapachu :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice perfumes. Thanks for the visit.Do you want to follow each other on instagram? let me know.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  22. NIgdy ich nie widziałam, ja ostatnio jestem bardzo zadowolona z perfum z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wcześniej nie spotkałam się z tego typu perfumami, ale przeczuwam, że są świetne :)
    ☀Mój Blog - klik☀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)