sobota, 30 maja 2015

YoupiBag


Witam serdecznie po ponad pół roku nieobecności! Wracam do Was z malutką recenzją pewnej firmy, a mianowicie youpibag.pl . 

Na początku maja skontaktowała się ze mną owa firma z propozycją współpracy. Zaciekawiona ich asortymentem i dużą możliwością wyboru zgodziłam się na współpracę. 


Możliwości jakie daje nam youpibag.pl to możliwość wykonania etui na telefon o każdych wymiarach wykonywane z filcu, pokrowce na laptopy zrobione z filcu, jak również z neoprenu, notesy i pokrowce (również wykonane z filcu) na tablety oraz case na iPhone


Każde etui na telefon wykonane jest w sposób dokładny i jest dopasowany do wymiarów telefonu. Mamy tutaj możliwość zaprojektowania własnego indywidualnego motywu na pokrowcu (można zastosować również własne zdjęcie - co jak dla mnie jest genialnym pomysłem ! :D ) Posiadamy tutaj również kieszonkę np. na włożenie karty bądź biletu.
Etui na telefon (iPhone)

Pokrowce na tablet wykonane również z filcu, tak jak etui na telefon również możemy osobiście zaprojektować. Oczywiście dostępne jest w różnych rozmiarach.
Etui na tablet z filcu

Notes na tablet w formie sztywnego zeszytu - solidne i kolorowe :)
Notes na tablet

Dostępne trzy rodzaje case na iPhone: iPhone 4, iPhone 4s, iPhone 5. Wykonane z wytrzymałego plastiku. Możliwość dowolnego nadruku na tylnej części.
case na iPhone



Pokrowce na laptopy wykonane z trwałego filcu technicznego. Do wyboru mamy również 4 opcje zapięć i możliwość wykonania własnego projektu (jak we wszystkich produktach).
Pokrowiec filcowy na laptop

Etui na laptop z neoprenu wykonane z wytrzymałego neoprenu-gąbki, z dowolnym nadrukiem na zewnątrz i wewnątrz. Możliwość wyboru kolorowych zamków oraz możliwość schowania myszy i zasilacza.
Etui na laptop z neoprenu

A oto zdjęcia produktu jaki otrzymałam, zaś osobiście zaprojektowałam :) Mam nadzieje, że spodoba Wam się





Trzymajcie również kilka fotek ode mnie :)

11 komentarzy:

  1. Genialny sklep. Już planuję coś kupić. :D Świetny pokrowiec zaprojektowałaś. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/cool-kids.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te pokrowce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda to etui z filcu ;) Ja lubie tego typu etui na telefony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)