czwartek, 6 listopada 2014

Weardrobe

Witajcie! :D Dawno mnie tu nie było, a to dlatego, że trudno jest mi pogodzić staż, studia oraz blogowanie. Jednak nie zapomniałam o blogu i będą pojawiać się tutaj nowe posty co jakiś czas :) Mam nadzieję, że mi wybaczycie? :D haha
A dziś chciałam Wam przedstawić/opisać nową firmę, z którą zaczęłam współpracę.
Nazywa się ona WEARDROBE, a jej głównym sloganem jest: BUY  SELL  SWAP  AND GET SOCIAL IN ONE PLACE. 
Już samo to zachęca do zajrzenia na ich stronę. Ale to nie wszystko. Strona ta daje możliwość "spotkania" się z projektantami, vintage hunteriami, właścicielami sklepów internetowych oraz szafiarkami :) Jest to - jak dla mnie- jeden z dużych plusów!
Można tutaj znaleźć najnowsze trendy oraz zainspirować się nowymi projektami. 
Kolejnym dużym plusem jest to, że oferują oni szeroki wachlarz stylów, dopasowany do indywidualnych preferencji każdej z nas oraz możliwość wyszukiwania projektów, modowych inspiracji oraz ubrań według podanych stylów, takich jak np.:
VINTAGE
STREETWEAR
SWAG
GRUNGE
CASUAL
BOHO
FITNESS
MODERN
HANDMADE
Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę!!
Kolejną rzeczą, która zachęca jest to, iż oferują również prowizję w wysokości 1,9% - NAJNIŻSZA NA RYNKU! oraz możliwość prowadzenia bloga modowego na platformie WEARBOOK. Dzięki temu możemy zachęcić innych użytkowników do wzięcia udziału w aukcjach oraz poszerzyć swoje grono odbiorców/czytelników - to możliwość skuteczniejszego promowania swoich stylizacji i przedmiotów. Zastosowanie markeru BUY IT umieszczonego na poszczególnych przedmiotach na zdjęcia powoduje automatyczne przejście do konkretnej aukcji - wygodne i praktyczne! :)
WEARDROBE daje również pakiet 4 miesięcy za darmo (zero kosztów wystawiania oraz brak kosztów prowizji). Użytkownicy korzystają przez ten okres ze strony bez martwienia się o koszty.
Portal ten oferuje jeszcze jedną rzecz, z którą do tej pory  nie spotkałam się nigdzie indziej, a mianowicie WEARSEARCH. Tzn. wyszukiwanie konkretnych ubrań czy akcesori bez konieczności przeglądania całej strony. Wystarczy wkleić zdjęcie rzeczy, która nas zainspirowała, a użytkownicy ze społeczności WEARDROBE nakierują nas na aukcję internetową, bądź sklep internetowy, gdzie będziemy mogli odnaleźć upragnioną rzecz, jak również wskażą nam projektanta. 
Podkreślając - WEARDROBE to nowoczesna strona dla każdej z nas! W prosty i łatwy sposób można odnaleźć coś dla siebie. Wygodna strona, która daje możliwość rozwijania się :)
SERDECZNIE POLECAM WAM TĘ STRONĘ oraz zachęcam do rejestracji! :)
Jeżeli macie do mnie jakieś pytania odnośnie tej strony, piszcie na mojego maila: balbinka404@gmail.com, a ja w miarę możliwości chętnie Wam pomogę! :D
Zapraszam Was również na mojego fanpag'a oraz INSTAGRAMA! :D

34 komentarze:

  1. GRATULUJĘ WSPÓŁPRACY!

    _______________________
    a u mnie?
    ja i mój wywiad w Avanti
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie :o

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy . Pozdrawiam .Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam Cię ja mam tylko studia i bloga a ledwo daję radę :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również gratuluję i życzę sukcesów! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://wiktoriabujanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje w związku ze współpracą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez mam mało czasu na blogowanie, oby było go więcej. Gratuluję współpracy ; )
    pozdrawiam, rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje sukcesu....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej firmie, dlatego też bardzo Ci gratuluję, bo na pewno sobie zasłużyłaś, skoro wybrali akurat Ciebie :)

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszalam o tej stronie, ale zaraz zajrzę! Gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje, zaraz zajrzę na ich stronkę,
    bo pierwszy raz słyszę o tym sklepie :) <3

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ! :)
    Życzę dalszych sukcesów :)

    www.threedl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :)
    Chciałam poinformować, ze nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej znajdziesz pod tym linkiem:
    http://ruciak.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award-po-raz-iv.html#more
    Pozdrawiam, Ruciak

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci gratulacji! Z Twojego opisu wynika, że owa firma ma same pozytywne strony. Naprawdę Ci zazdroszczę, bo pewnie nie łatwo jest osiągnąć taki cel, jakim jest współpraca z nimi. Na pewno będę musiała zajrzeć na tę stronę i zobaczyć, jak to wszystko wygląda. Jeszcze raz Ci gratuluję i życzę powodzenia! ;-)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://megaaan-esieek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post!!
    i followed u please follow me back thanks!!
    wanna follow each other on instagram & bloglovin?
    http://twinladybug.blogspot.com/
    love & hugs Twinladybug!! Melbourne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutely fabulous,

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  19. very cute post. I love the leather jacket, so gorgeous! ):
    lets follow eachother! if you want to follow me, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Ja obecnie kupuję na wyprzedażach madamsale:)

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely
    Great Post. Lovely Blog. I am really loving your blog.
    xxx Keep in touch
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. great post, gorgeous pieces :)
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne :))


    PS. Jako, że jesteś czytelniczką mojego bloga, mam dla Ciebie informację!
    Od teraz prosperuję na nowym adresie, dlatego moje posty mogą Ci się nie wyświetlać na panelu bloggera. Więcej informacji tutaj: http://lenajestem.blogspot.com/2015/02/2-lata-ze-mna-nowy-adres.html?showComment=1425151367107#c448226487268636615

    OdpowiedzUsuń
  26. Love this your post, because it's really amazing!
    Great job! Will wait for a new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. An amazing post my darling!:)
    Your blog is super cute too :)))
    If you have time visit me on my blog :))
    xoxo Antonella

    OdpowiedzUsuń
  28. So nice. I like your blog. you aer beautiful.

    I found coupons web, amazon coupons, clothing coupons.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)