piątek, 11 lipca 2014

Black and white

Od zawsze marzyłam o takiej sukience. Czarna góra, biały asymetryczny dół. Taką właśnie sukienkę wymarzyłam sobie na studniówkę. Niestety na tę okazję nie udało mi się jej znaleźć. Jakiś czas temu znalazłam ją w pewnym sklepie i mimo, iż studniówka dawno za mną nie mogłam przejść obok niej obojętnie. 
Sukienka - NN   |   Buty - Kari   |   Biżuteria - Rings & Tings

Chciałam Wam również przedstawić stronę tidestore.com , na której znajdziecie ogromną ilość ubrań, butów oraz różnych dodatków wartych zwrócenia uwagi. Każdy znajdzie coś dla siebie :) 
Serdeczni zapraszam również na linki dodane niżej :) http://www.tidestore.com/Korean-Clothing-Free-Shipping/
http://www.tidestore.com/product/Charming-Patchwork-Backless-Half-Sleeve-Lace-Dress-10967571.html

42 komentarze:

  1. Wspaniała sukienka! masz ładny kolor na ustach:)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  2. nggak kebayang kalau sletingnya melorot, hehehe....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja,mam identyczną biżuterię :P
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. ale booska sukienka-ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do zaobserwowania! ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się delikatny, zwiewny dół sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda całkiem niexle, ale ta asymetrycznośc troche za duza ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz genialnego bloga, dlatego obserwuję i liczę na rewanż :D
    U mnie konkurs! Blogi osób, które zaobserwują mojego bloga polecę w moim poście! Konkurs trwa do 1 sierpnia. Zachęcam do brania udziału.
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, blog naprawdę bardzo dobrej jakości, myślę, że będę tu zaglądać często. Obserwujemy? :) Przy okazji to szalonych wakacji życzę i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, blog naprawdę bardzo dobrej jakości, myślę, że będę tu zaglądać często. Obserwujemy? :) Przy okazji to szalonych wakacji życzę i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukieneczka sliczna, a łańcuszek już gdzieś widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukieneczka . bardzo łądnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka. Szkoda, że znalazłaś ją dopiero po studniówce.
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękne *.*
    Zapraszam na nowy post ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka delikatna i zwiewna, super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie :) Nie jestem fanką asymetrycznych dołów, ale tutaj bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny pierścionek *.*

    Obserwujemy?
    lawendoweciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz... stylizacja świetna! Biel i czerń to moje ulubione kolory... bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobną miałam sukienkę w tamtym roku na weselu,są świetne:)),pięknie wyglądasz:))
    Zapraszam w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia ;) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, sukienka genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny strój :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa notka i sliczne zdjecia. ;*

    zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jest ta sukieneczka *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja już obserwuję licze teraz na cb :) eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz jak księżniczkę :) czerwone usta pięknie wyglądają do tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam taką samą sukienkę;) ślicznie wyglądasz
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna sukienka, podobają mi się takie asymetryczne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie, subtelnie i filigranowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tak prosto, a jak ładnie! :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna sukienka bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo prostoty, stylizacja jest świetna :)
    Oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie
    http://callmegabrielle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  36. You have very gorgeous looks
    Please let me know if you want to follow each other ?
    xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)