czwartek, 13 lutego 2014

White & jeans



W sobotę już studniówka, a tak naprawdę nie chce mi się tam już iść. Tzn. z jednej strony chcę pójść ze względu na to iż to ostatnia taka impreza aż do matury, ale z drugiej strony przygotowania do tego bardzo mnie męczą. Oczywiście nie zrezygnuję, tylko po prostu napadły mnie takie "rozmyślenia" :)
Dziś znów przedstawiam Wam wygodny zestaw. Duży biały cieplutki sweterek oraz wygodne dżinsy :)
Na tle śniegu muszę powiedzieć, że wygląda to niesamowicie :D

PS. Jeśli chodzi o jakość zdjęć, to bardzo przepraszam, ale nie mam ostatnio dostępu do lepszego aparatu :D


Sweterek - Bershka
Spodnie - NN
Buty - NN

28 komentarzy:

  1. A nie było Ci troszeczkę za zimno?... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Życzę udanej studniówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świczny outfit ;) obserwujemy? ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. już zaobserwowałam, teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely photos, i love your sweater.

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz wspaniale, śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely look, already following you with gFc and Facebook...
    waiting for you todo the same!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten sweterek <3

    Ps. Zapraszam czasem do mnie ;)
    OBSERWUJĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, piękny sweterek :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes urocza, fajny outfit ale postaraj się, żeby foty były lepszej jakości:)
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/winter-wonderland.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post :) pozytywny blog :)

    obserwacja za obserwacje?? :)

    Zapraszam do mnie . Nowy post :) http://nikolafrankiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely outfit!

    Would you like to follow each other?

    http://ladynoree.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  14. prosto ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your look, your jeans r amazing.
    I have just discovere your blog so I am your new follower.
    xoxo
    Thiscanbeperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. cute, hehehe...http://comtelweb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. great look. I'm following you now on GFC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ' Neve, adooooro neve rs, e adorei seu casaco kk³ :}
    Beijinhos ♥

    www.agorafinalmente.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)