czwartek, 27 lutego 2014

I want to be stronger


Ciągle nie mogę znaleźć czasu na fotki, ale jak go już znajdę to z dodaniem ich jest trudno :D Kto by pomyślał, już prawie marzec i za dwa miesiące matura, ale ten czas leci szybko. Z jednej strony się bardzo cieszę, ponieważ nie chcę już widzieć tych osób z klasy i ze szkoły, ale z drugiej rozstanie się z przyjaciółmi. Wiem, że zawsze będziemy w kontakcie, ale nie chcę tracić ich z oczu, bo właśnie w tym momencie rozchodzą się nasze drogi. Każdy idzie gdzie indziej, inną drogą. Będzie mi ich bardzo brakować!! :( :* <3

Dziś przedstawiam Wam połączenie panterkowych spodni z czarnym sweterkiem. Bardzo wygodnie i praktycznie :D


Sweterek - NN
Spodnie - Versace
Buty - NN

26 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz i masz przepiękne włosy! :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wah... jadi pengin main ayunan nih, hehehe.....

    OdpowiedzUsuń
  3. such a beautie :) love your style*
    kisses sweetie*
    Blog | Youtube | FB

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie.:) Ja niestety jeszcze rok i dopiero matura.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zestawienie :) elegancko i wygodnie :) Ja tam jakoś się cieszyłam na koniec lo, chciałam zacząć nowy etap w życiu :))
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak,czas leci wręcz za szybko!:o i oczywiście pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki, tylko więcej uśmiechu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo tak właśnie jest. Niby każdy deklaruje, że będzie tak, jak dawniej, że będziecie spotykać się w knajpach i gadać o bezsensownych głupotach, ale później i tak wszyscy żyją własnym życiem. Może to i smutne, ale ile można otaczać się wciąż tymi samymi ludźmi? Każdy potrzebuje zmian.

    OdpowiedzUsuń
  9. pytałaś o obserwację, jasne zaobserwuj a ja wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i love your necklace and pants! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Cudna Stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the bottom dear, great print :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful outfit !

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny opis twojego ja "świat bez mody nie jest światem normalnym" ♥
    - popieram w pełni te słowa, ja również nie potrafię żyć bez mody, bo moda to zabawa i styl naszego życia ! ! ! w jakiś sposób go koloruje :)))

    delavie-paula.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. This is cool! Great post :) Also your blog is absolutely amazing, wanna follow each other? :) Keep in touch! x

    http://dreamlovelivefashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zestaw ; )
    Obserwujemy, ja już.?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny zestaw. Podoba mi się ten naszyjnik ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)