sobota, 11 stycznia 2014

A few questions?!

Witam! Dziś jestem okropnie zła! Miałam pojechać na zakupy, wiecie sukienka na studniówkę, buty i dodatki no i oczywiście coś nowego do szafy, ale okazało się, że "dzisiaj nie, bo nie ma czasu". Więc cały dzień chodzę zła i złości mnie wszystko na co się patrze, dotykam i robię. :D Ale nie tracę nadziei i wiem, że na tygodniu już na pewno się wybiorę :D
Nie robiłam ostatnio żadnych zdjęć, ponieważ poprawianie ocen i nauka zajmuje mi ostatnio dużo czasu. Przecież na 3 miesiące matura! Boję się strasznie, ale nie poddaje się :D 
Dziś Tag 40 pytań, ponieważ nie mam o czym pisać, a tym bardziej nie mam zdjęć :D


1) Gdzie byłeś 3 godziny temu?
   U babci w szpitalu.
2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?.
NIE!
3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
   Tak. Mój pokój :)
4) Czy masz na sobie skarpetki?
    Tak.
5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
    Nie.
6) Czy jest Ci gorąco?
    Bardzo!
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
    Woda.
8) Co ostatnio jadłaś?
    Kanapkę.
9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
   W domu.
10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
    Sąsiadka.
11) Czy tęsknisz za kimś teraz?
    hmm, tak!
12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
    Pewnie obejrzę sobie jakiś film w ciepłym łóżeczku.
13) Czy kiedykolwiek zarwałaś/zarwałeś noc?
Tak. Wiele razy.
14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
    Czy będzie lepiej niż jest.
15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
     Tak. Playboy, nie pamiętam dokładnej nazwy.
16) Byłaś w tym roku u lekarza?
     Tak. 
17) Gdzie jest twoja mama?
     W pracy.
18) Czy masz opaleniznę?
Nie.
19) Czego teraz słuchasz?
    Aktualnie niczego.
20) Czy kolekcjonujesz coś?
     Tak. Kartki pocztowe i znaczki.
21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
     Nigdy.
22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę ?
     Tak. Wielokrotnie. 
23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
     Nie pamiętam, to było dwa/trzy dni temu.
24) Lubisz ostre przyprawy?
     Tylko pieprz.
25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
     Wczoraj wieczorem.
26) Czy jesteś bogata?
    Nie.
27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
     Taka sobie.
28) O której godzinie budzisz się rano?
     7.00
29) Jaki film ostatnio widziałaś?
    Jakiś o samolotach na lekcji niemieckiego
30) Jaki masz dzwonek w telefonie?
   Buka/Bisz- Piaski klepsydr.
31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
     Tak.
32) Ile masz rodzeństwa?
     Jednego brata.
33) Komputer stacjonarny czy laptop?
    Laptop.
34) Co planujesz dziś robić?
     Zadania z matematyki i fizyki, a później jakiś film.
35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
    ...
36) Jakie jest twoje ulubione radio?
     Nie słucham radia. A jak już to Radio Zet.
37) Co wolisz : hamburgera czy kebaba?
    Nie lubię ani tego ani tego.
38) Jaki jest Twój kolor oczu?
    Piwny, podpadający pod zieleń. (nie wiem dlaczego taki, ale dużo osób mi to powiedziało :D)
39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
     Spałam.
40) Czy masz zwierzęta?
     Tak. Psa.

41 komentarzy:

  1. Hello from Spain: interesting answers. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. This its to funny like being interrogated.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię hamburgerów ani kebabów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Esta é sempre uma boa maneira de conhecer um blogueiro ...

    O que você quer saber sobre o futuro? Será que vai ser melhor do que é.

    Eu desejo que também ... Eu realmente espero que o futuro é melhor ...

    Espero que você tenha um bom fim de semana :)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    This is always a good way to get to know a blogger...

    What do you want to know about the future? Will it be better than it is.

    I wish that too... I really hope the future is better...

    I hope you have a good weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi :)
    Zobaczysz że nie ma co się stresować maturą. Jeżeli uczysz się na bieżąco to pójdzie Ci śpiewająco :D
    Pytałaś o wzajemną obserwację- Ja już obserwuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne. Dołączyłam do obserwujących; mam nadzieję, że mogę liczyć na szybką wzajemność.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pytania. Ja już obserwuję :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w maturce:) Dasz radę.
    To obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdanie kosmetyczne u mnie, serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia i odpowiedzi * *
    Też mam psa,a oprócz niego jeszcze szynszyla i chomika :**

    pytałaś o obserwacje,ja już teraz twoja kolej :)
    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo a ja mam młodszego brata i starszą siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najgorsze jak masz cos zaplanowane a tu niby wyjdzie ze nie masz czasu.. Potem i tak siedzisz i nic nie robisz xd co powiesz na wspólne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że rozjaśnię trochę kolor włosów (miałam ciemny brąz), niestety farba pokryła tylko odrosty i w dodatku zamiast jasnego brązu jest dalej ciemny.

    Jeśli podoba Ci się mój blog, to jeśli chcesz to obserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe odpowiedzi,też nigdy nie zostałam złapana przez policję :)
    Na pewno maturę zdasz,nie denerwuj się,biedę trzymać kciuki ^^
    Obserwujemy?Jeśli tak to odpisz u mnie :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super odpowiedzi ! :)
    Ogólnie bardzo miły blog
    Zapraszam do siebie :

    Blog klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your comment on my blog. Sure, we can follow each other. Follow me first then I'll follow you right ahead.

    Hi_D
    http://kintsugioflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super odpowiedzi. szybko i miło sie czytało :-)
    a ja kiedyś zjadłam kredkę- świecową. Nie mam zielonego pojęcia co miałam wtedy w głowie ;-D
    buziaki i zapraszam do wzajemnej obserwacji ;-*
    ps. bardzo ładnie wyglądasz!

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne odpowiedzi :) obserwuje
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętaj, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :) Osobiście nie znoszę tego przysłowia, ale w silu sytuacjach się sprawdza. A z maturą to jest tak, że im bliżej do niej, tym mniej będziesz się stresowała - zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mamy dośc dużo wspólnego :)

    pytałaś o wzajemna obserwację, więc juz to zrobiłam. :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam różowy pokój ;) jakiego masz pieska? ja mam amstaffa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Piaski Klepsydr" jest genialne !
    Bardzo podoba mi się Twój blog, co powiesz na wzajemną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely blog.Visit and follow my blog, I will do the same as a return.
    http://sumitrastuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Followed back.

    Hi_D
    http://kintsugioflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :)
    Zapraszam :
    http://paznokcie-mojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super tag! :D

    zapraszam do mnie littlee-thiinggss.blogspot.com
    jeśli mój blog ci się podoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam psiaka ;d

    jasne, że możemy obserwować ;d Ja już ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe pytania i Twoje odpowiedzi. Trochę teraz o Tobie wiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia na maturach
    ale długa lista pytań

    zapraszam do obserwacji, jeżeli masz ochotę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny blog. ;)
    Obserwujemy ?

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)