środa, 22 stycznia 2014

News

Szukałam, szukałam aż znalazłam sukienkę na studniówkę, a w zasadzie dwie :D Trudno było mi znaleźć odpowiednią, ponieważ miałam w głowie "swój wyimaginowany krój" owej sukienki. Chodziłam po wielu sklepach. Myślałam, że nic dla siebie nie znajdę, ale jak zwykle okazało się inaczej. W dwóch ostatnich sklepach wyszukałam te wspaniałe sukienki! :D

    Sukienka 1 - Pull&Bear


                          Sukienka 2 - Bershka      

                          

    Ale to nie wszystko. Oczywiście coś musiałam dokupić do mojej garderoby. 
























     Sweterki oba kupiłam w sklepie - Principles

     Bluza - H&M

     Spodnie - TALLY WEiJL

     Legginsy - TALLY WEiJL


     Sweterek - Bershka


    Buty - Kari



      59 komentarzy:

      1. Pretty dresses and I adore the shoes... so lovely :)

        OdpowiedzUsuń
      2. Lovely post. Anyways, would you like to follow each other? Follow me and ill follow you back instantly.

        sarahrizaga.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      3. You have great items doll.
        http://tifi11.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      4. świetne buty !
        fashion-madam.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      5. Hello from Spain: great purchase. Keep in touch.

        OdpowiedzUsuń
      6. Ta 1 sukienka oraz sweterki są cudne, w ogóle wszystko jest świetne :)

        OdpowiedzUsuń
      7. 2 jest świetna:) i te buty:)

        OdpowiedzUsuń
      8. cool one with the cookie monster

        OdpowiedzUsuń
      9. Osobiście polecam ci sukienke nr1 bo ta druga ma jakąs satynową tasiemke a satyna nie jest hot w tych czasach ;)
        resztę rzeczy masz bardzo fajnych
        pozdrawiam

        OdpowiedzUsuń
      10. sliczna ta sykienka z pull&beara ;)

        OdpowiedzUsuń
      11. pierwsza sukienka jest świetna :) fajne zakupy :)
        poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

        OdpowiedzUsuń
      12. Pierwszą sukienkę ubierz :)
        / polubiłam Cię na fejsie + dodałam do obserwowanych, czekam na rewanż :)
        + klikniesz w banner sheinside na moim blogu?

        OdpowiedzUsuń
      13. Siemka , super blog :) Fajny post



        obserwuję + liczę na to samo - tutajkazdyjestwazny.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      14. Bardzo ładne sukienki!
        Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć :)

        OdpowiedzUsuń
      15. I really liked the first dress x

        tuttifruttibyam.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      16. O Kurde! Dziewczyno jaką masz ta pierwszą śliczna sukienkę, zazdroszczę ci ją ♥ . Buty są przepiękne ; ) Za ile kupiłaś tą sukienke z pull&bear i te buty ? Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; *

        OdpowiedzUsuń
      17. ta pierwsza sukienka jest cudowna :) delikatna,ale bardzo kobieca! :)

        OdpowiedzUsuń
      18. ciekawie piszesz i prowadzisz rewelacyjnego bloga! ^^
        zapraszam do mnie
        fashionable-sophie.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      19. Ładne rzeczy upolowałaś :)

        OdpowiedzUsuń
      20. Śliczne rzeczy! Ale mi osobiście bardziej podoba się pierwsza sukienka ^^

        Słuchaj mam prośbę- mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w banner Persunmall? Na górze po lewej stronie? Dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie naprawdę ważne. Z góry wielkie dzięki! :)
        ♥ Mój blog ♥

        OdpowiedzUsuń
      21. awesome pieces, especially love the first dress!
        Emma xx
        http://iemmafashion.com/

        OdpowiedzUsuń
      22. Sukienka 1 jest naprawdę do tego złote dodatki i idealnie wygląda !
        Jeśli chcesz wspólną obserwacja -zapraszam

        http://indiesan.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. wybrałam do niej srebrne dodatki i również świetnie wygląda :)

          Usuń
      23. Ładne rzeczy:) Co do sukienki to bardziej podoba mi się 1 :)
        Buziaki:**

        OdpowiedzUsuń
      24. Czarna cała sukienka najlepsza :)

        OdpowiedzUsuń
      25. great pieces
        xx
        http://anoddgirl.blogspot.com.au

        OdpowiedzUsuń
      26. first one is an adorable dress. would you like to come over my blog, I've a new post and would like to have your opinion. xo

        http://fleuryina.blogspot.de

        OdpowiedzUsuń
      27. bluza z ciasteczkowym potworem jest genialna!!!

        OdpowiedzUsuń
      28. Me gustan muchisimo los vestidos son preciosos!!besos

        OdpowiedzUsuń
      29. Szczególnie do gusty przypadła mi ta pierwsza sukienka i legginsy, poza tym świetne buty !

        Obserwuję

        http://liveofsmile.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      30. Świetna ta pierwsza sukienka !! ♥

        http://loveinmyworlds.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      31. Following back dear :)

        NEW POST...

        http://www.gagcloud.com/2014/01/camel-coat.html

        OdpowiedzUsuń
      32. Sweterki bardzo mi się podobają, genialne ;)
        Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

        OdpowiedzUsuń
      33. The satin shoes are really nice, but my favourite item of your haul is the pink dress (naturally) :3 I like the mix of lace, satin and chiffon. Very pretty.

        OdpowiedzUsuń
      34. Oby dwie są śliczne ale 1 najlepsza! ♥
        Obserwuję
        Pozdrawiam Martyna :*

        OdpowiedzUsuń
      35. ciasteczkowy potwór ♥
        super blog

        delavie-paula.blogspot.com♥

        OdpowiedzUsuń
      36. thank you for your comment dear. yes, i would love to follow each other. followed you with GFc and Facebook.waiting for you to do the same!
        great stuff you have here!
        xoxo

        www.mychoicebysorana.blogspot.ro

        OdpowiedzUsuń
      37. lovely blog :)
        http://saltskinned.blogspot.com.au

        OdpowiedzUsuń

      38. Hello :) You have a beautiful blog!

        Maybe we can follow each other?

        I will be glad if you visit my blog))

        welcome :)

        anngrigorieva.blogspot.ru

        anngrigorieva.blogspot.ru

        anngrigorieva.blogspot.ru

        OdpowiedzUsuń
      39. First dress very cute)

        mary-tur.ru

        OdpowiedzUsuń
      40. Śliczny blog obserwuje i liczę na to samo z twojej strony <3
        http://jula-julian.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      41. jelly of your haul! thanks for dropping by :) followed on gfc, follow back?

        new giveaway on my blog :)
        http://only4feet9.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      42. I love the cardi! It looks so cosy :)

        www.myladyboudoir.blogspot.co.uk

        OdpowiedzUsuń
      43. Ta pierwsza sukienka jest świetna *ͺ*

        OdpowiedzUsuń
      44. Śliczne sukienki :)

        http://cluelessxx.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      45. oh I love the first dress!♥ it's so classy!:)

        www.Lorietta.cz

        OdpowiedzUsuń
      46. Wow, amazing items! Love first dress!
        xx

        OdpowiedzUsuń
      47. Pierwsza sukienka bardziej mi się podoba :D
        Bluza z Ciasteczkowym potworem świetna, ale jak to CP bez ciasteczka? :P

        OdpowiedzUsuń

      Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)